مذاكرات عبدالله دوم و وليعهد بحرين براي سركوب مردم
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان


خبرگزاري فارس: شاه اردن و وليعهد بحرين ضمن بررسي آخرين تحولات بحرين، راهكارهاي سركوب مردم انقلابي اين كشور را بررسي كردند.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري رسمي اردن، "عبدالله دوم " شاه اردن در جريان ديدار با امير سلمان بن حمد آل خليفه وليعهد بحرين تمايل شديد عمان در برقراري آنچه كه ثبات و امنيت در بحرين نام گذاشته بود را اعلام كرد.

دو طرف در اين ديدار مناسبات ميان دو كشور برادر و اوضاع و تحولات اخير بحرين و منطقه را مورد بررسي و ارزيابي قرار دادند.

بر اساس اعلام خبرگزاري بترا وليعهد بحرين در اين ديدار آخرين تحولات بحرين را به اطلاع عبدالله رساند و از حمايت و پشتيباني پيگير اردن از امنيت و ثبات اين كشور تشكر و قدرداني كرد.

امير سلمان ديروز پنج‌شنبه براي انجام سفري دو روزه به اردن رفته بود، تحليلگران بر اين باورند كه اين سفر براي جلب كمك‌هاي منطقه‌اي بيشتر براي قلع و قمع مردم انقلابي اين كشور كه دولت از سركوب آنها ناتوان شده، اتفاق افتاده است.

مردم بحرين براي تاكيد دوباره بر مطالبات مشروع خود درخصوص لزوم اجراي اصلاحات سياسي ريشه‌اي، پايان دادن به سياست تبعيض‌آميز موجود و تكروي و فساد خاندان خليفه در اين كشور، تظاهرات "روز خشم " برگزار مي‌كنند.

حمايت تمام عيار اردن از حكام مستبد در بحرين در شرايطي است كه اين كشور در موضعي متناقض، ضمن حمايت از كشورهاي حمله كننده به ليبي به بهانه آزادسازي اين كشور از دست "معمر القذافي " قصد دارد تا كمك‌هاي لوجستيك براي نيروهاي آمريكايي و اروپايي به اين كشور ارسال كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه